برنامه زمانبندی مصاحبه دوره مشترک کارشناسی ارشد با دانشگاه RUDN روسیه (اطلاعیه شماره 3)
به نام خدا
 
با سلام و آرزوی سلامتی برای داوطلبان محترم مصاحبه‌ی غیرحضوری آزمون کارشناسی ارشد دوره‌ی مشترک با دانشگاه RUDN در سال 1400، در خصوص این مرحله از آزمون، توجه دقیق به نکات ذیل ضروری است:
1) مصاحبه از طریق سامانه‌ی جلسات مجازی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در روز دوشنبه (29 شهریور 1400) مطابق برنامه زمانبندی به شرح زیر برگزار خواهد شد.

- زمانبندی مصاحبه‌ی داوطلبان کارشناسی ارشد مشترک با دانشگاه RUDN (گرایش‌های مهندسی فضایی و سازه‌های هوایی)

2) مدت در نظر گرفته شده برای هر داوطلب 10دقیقه بوده و زمان دقیق مصاحبه در جدول زمانبندی قابل مشاهده است.
3) جهت ورود به سامانه از لینک‌ زیر استفاده کنید: (فقط از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس)
 
 اتاق
 کد دسترسی
اتاق مصاحبه
 013056
(با کیبرد انگلیسی تایپ شود)
 
4) در این مرحله از شما کد دسترسی به اتاق خواسته می‌شود. لطفاً برای ورود به سامانه از کد دسترسی جدول بالا استفاده نموده و روی دکمه "ورود" کلیک کنید (لطفا به جای کپی پیست، این عدد را در محل خواسته شده تایپ کنید).
5) در ادامه باید نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل و مطابق کارت ملی به فارسی وارد نموده و روی دکمه "آغاز" کلیک کنید.
6) با ورود به مرحله‌ی بعد با پیغام " لطفاً تا تأیید حضور شما توسط مدیر اتاق منتظر بمانید" مواجه خواهید شد.
7) بعد از تأیید مدیر، نحوه‌ی ورود به اتاق از شما پرسیده می‌شود که حتماً باید گزینه‌ی «میکروفن» را انتخاب کنید و تست میکروفن را نیز انجام دهید. دقت نمائید که ممکن است مرورگر شما سؤالی در خصوص اجازه‌ی استفاده از میکروفن از شما بپرسد که باید مثبت پاسخ دهید.
 
8) با توجه به اینکه رعایت دقیق فواصل زمانی مصاحبه­‌ها به طور کامل سخت است، لطفاً 20 دقیقه قبل از شروع مصاحبه‌ی خود این مراحل را انجام داده و منتظر تأیید توسط مدیر جلسه باشید. با تأیید ایشان، شما وارد محیط مجازی مصاحبه می‌­شوید.
9) مصاحبه متقاضیان در اتاق‌ معرفی شده در بند شماره 3، به صورت فردی انجام خواهد شد. بنابراین داوطلبین در صورت اجازه‌ی مدیر می‌­توانند وارد اتاق مربوطه شوند. داوطلبین از قبل می‌­توانند وارد سامانه شده و با آشنایى کامل با محیط، در زمان و روز مقرر وارد مصاحبه خود شوند. لینک اتاق انتظار مصاحبه از روز یکشنبه 28 شهریور فعال خواهد بود.
10) با توجه به برنامه‌ی فشرده‌ی مصاحبه­‌ها و کمبود وقت، قبل از آزمون از صحت عملکرد سخت‌­افزار مورد استفاده و سرعت شبکه‌ی خود اطمینان حاصل کنید.
11) طبق مصوبات اعلام شده، به منظور اطمینان از انجام مصاحبه با خود شخص متقاضی، دوربین خود را روشن نموده و با قرارگیری در یک محیط مناسب و با پوشش رسمی، آماده‌ی انجام مصاحبه باشید. برای این کار به محض اخذ اجازه‌ی ورود به جلسه، میکروفون خود را روشن نموده و از گزینه "اشتراک‌­گذاری دوربین" در پایین صفحه استفاده کنید.
12) لطفاً در ابتدای مصاحبه و با اعلام مدیر جلسه، به طور مختصر سوابق آموزشی، فعالیت‌­های پژوهشی، رتبه و نحوه‌ی انتخاب رشته‌ی خود را با ذکر دقیق رشته/گرایش انتخابی در دانشکده‌ی مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام فرموده و منتظر سوالات احتمالی کمیته دانشکده باشید.
 
 
 
با آرزوی سلامتی برای همه‌ی عزیزان
آموزش دانشکده مهندسی هوافضا
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
تعداد بازدید:
599
تاریخ:
1400/06/28
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
دانشکده مهندسی هوافضا
صندوق پستی: 3381-16765، کدپستی: 83911-16569
Email: aerospace@kntu.ac.ir
Telegram: @AERO_KNTU
كليه‌ي حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي مي‌باشد