شرایط پذیرش و تحصیل در دوره مشترک مقطع کارشناسی ارشد با همکاری دانشگاه RUDN روسیه، برای دانشجویان روزانه و نوبت دوم دانشگاه

   
 

  شرایط پذیرش و تحصیل در دوره‌ی مشترک مقطع کارشناسی ارشد

با همکاری دانشگاه RUDN روسیه

 
- دانشجویان کارشناسی ارشد دوره‌های روزانه و نوبت دوم دانشگاه می‌توانند قسمتی از دوره‌ی تحصیل خود (2 تا 3 نیم‌سال تحصیلی) را با توجه به قرارداد فی‌مابین دانشگاه با دانشگاه دوستی ملل روسیه (RUDN) در کشور روسیه بگذرانند. 
-دانشگاه دوستی ملل روسیه (RUDN) واقع در شهر مسکو دارای رتبه جهانی 392 براساس نظام رتبه بندی QS در سال 2020 می‌باشد. همچنین این دانشگاه در ارزیابی وزارت عتف در سطح‌بندی دانشگاه‌های خارج بعد از سال 2017 قرار گرفته است. 
- دانشجویان در مدت تحصیل در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تابع مقررات آموزشی جمهوری اسلامی ایران و در مدت تحصیل در دانشگاه RUDN روسیه تابع مقررات آموزشی کشور روسیه خواهند بود.
- کلاس‌ها در کشور میزبان کلاً به زبان انگلیسی خواهند بود. (به منظور گذران زندگی در مسکو، زبان روسی عمومی نیز در نیمسال اول برای دانشجویان تدریس خواهد شد.)
- پایان‌نامه‌ی دانشجویان به صورت مشترک با همکاری اساتید دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه RUDN انجام خواهد شد.
- پایان‌نامه‌ی دانشجویان به زبان انگلیسی خواهد بود و دانشجویان می‌توانند از امتیازات ارائه‌ی پایان‌نامه به زبان انگلیسی برخوردار شوند.
- دانشجویان پس از اتمام دوره‌ی مشترک، دو دانشنامه‌ی کارشناسی ارشد جداگانه از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه RUDN روسیه دریافت خواهند نمود.
- هزینه‌ی ریالی تحصیل در دوره‌های مشترک در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای دانشجویان روزانه صفر و برای دانشجویان شهریه پرداز مطابق دوره‌ی عادی آن‌ها لحاظ می‌گردد. هزینه‌ی ارزی دوره (بدون احتساب اقامت و بیمه‌ی درمانی) در دانشگاه RUDN  روسیه، به ازای هر ترم حدود 2275 یورو است.
- دانشجویان ذکور در طول دوره از معافیت تحصیلی برخوردار خواهند بود و از نظر نظام وظیفه نباید هیچگونه منعی داشته باشند.
- گرایش‌های دایر در حال حاضر گرایش مهندسی فضایی (طراحی ماهواره‌های کوچک) و گرایش مواد و سازه‌های هوافضایی (Aerospace Structures and Materials) می‌باشد.
- لازم به ذکر است که کمک هزینه‌ای برای دانشجویان برتر گرایش‌های دوره‌های روزانه و نوبت دوم که علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های مشترک هستند و شرایط ورود را احراز می‌نمایند،  توسط معاونت بین‌الملل دانشگاه در نظر گرفته شده است. لذا متقاضیانی که از نظر رتبه در بین 20 درصد اول گرایش خود قرار دارند و در این دوره شرکت می‌نمایند توسط دانشکده به معاونت بین‌الملل معرفی شده و در رقابت جذب این کمک هزینه شرکت خواهند نمود. میزان و چگونگی پرداخت آن بر اساس تعداد متقاضیان و بودجه تخصیص یافته تعیین خواهد شد.
 
علاقه مندان به شرکت در این دوره، حداکثر تا پایان آبان‌ماه می‌توانند درخواست خود را به دفتر پژوهش دانشکده‌ با آدرس ایمیل aerospace_research@kntu.ac.ir  ارسال نمایند.
تعداد بازدید:
1025
تاریخ:
1399/08/20
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
دانشکده مهندسی هوافضا
صندوق پستی: 3381-16765، کدپستی: 83911-16569
Email: aerospace@kntu.ac.ir
Telegram: @AERO_KNTU
كليه‌ي حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي مي‌باشد